Räddad av våren?

Är inne i slutfasen av ett bokprojekt och befinner mig precis i det läget då precis allt annat känns mer lockande än att skriva färdigt. Sneglade rent av på gräsklipparen häromdagen, men räddades av att våren inte har lyckats väcka (o)gräsmattan ännu.

Arbetslusten har i alla fall återvänt med ljuset, men mot villakvarterets norm för ett grässtrås rekommenderade längd har jag oftast lyckats stålsätta mig.

En reaktion på ”Räddad av våren?

  1. haha! ja, då måste du varit rejält trött på skrivandet. Själv försökte jag klippa gräs en gång förra året men det var så fantastiskt tråkigt att jag blev tvungen att lägga ner projektet efter 45 sekunder ungefär. Skoj att du har startat en blogg. Den ska jag följa med stort intresse!

    / Lina

Kommentera

